miercuri, 8 decembrie 2010

Iarna.

A venint si Iarna...dar totusi afara nu se simte....
 Zapada e cand e si gheata,cand un puf alb cu sclipiri de argint acopera copacii,casele,strazile...tot.
Sper sa ninga cat mai repede :X.....cu totii vom iesi afara si ne vom ''bate'' cu zapada...si se vor auzi tipete dulci ale copiilor.Astept cu nerabdare ziua cand....fulgii de zapada isi vor face aparitia in orasul nostru....:)

Iata ca sa dus si iarna...a fost frumoasa dar ce nu mi-a placut e ca nu ne-am putut bucura prea mult de zapada,dar a fost buna si aia care a fost.
 Cu ce drag asteptam sa vina vremea colindelor,si iata ca a trecut asa de repede astea 3 luni....
E un anotimp frumos,dar si friguros,mi-a placut si imi place iarna dar acum imi doresc sa fie cald si soare.

         



2 comentarii: