vineri, 4 martie 2011

Filme,Emisiunii,Seriale....si Circ

Iubire si Onoare si Mostenirea sunt serialele mele preferate,imi plac foarte mult pentru ca de mica am urmarit serialele difuzate pe postul Acasa si Protv...cum ar fi Lacrimi de Iubire,Iubire ca in filme,Inima de Tigan,Regina,State de Romania,State si Flacara in vacanta la Nisa..etc.
Si sa zic....m-am indragostit de acele personaje de acei actori care au jucat in filmele difuzate mai de mult si care joaca si acum.
Serialele sunt foarte frumoase,si interesante...mertia vazute:).
In Regina mi-a placut foarte mult de Diana Dumitrescu si de Augustin Viziru eram mare fana,la scoala cu colegele dar si acasa cu prietenii faceam scenete din film imi place enorm.
Si de Carmen Tanase si Gheorghe Visu mia placut si imi place in continuare cum joaca sunt niste actorii minunati imi place foarte mult rolurile lor adica State si Flacara sunt foarte amuzanti si te distreaza foarte mult.
In Iubire si Onoare imi place de Madalina Draghici si
Radu Valcan.Ei joaca foarte bine in film si se potrivesc de minunte.
De Radu Valcan chiar imi place foarte mult sunt "indragostita"sa puetm spune asa.
Iar din Mostenirea imi place de Ramona Hanganu si Costin Sforaru si ei joaca foarte bine in film si se potrivesc in realitate.... .
La Ramona imi place foarte mult comportamentul si parul (unii prietenii imi spun ca seman cu ea...mmm poate ca da uneorii si mie mi-se pare).
Astia sunt o parte din actorii,adica cei care ii indragesc cel mai mult.In general imi plac mai multi din aceste seriale.
Sunt multe de zis,de scris despre asta...am scris si eu in mare parte.
Emisiuni.........
Emisiunii nu prea urmaresc cine stie ce:D...dar cel mai mult ma uit la In puii mei,Romanii au Talent si Happy Hour.
In puii mei incepe din nooou... .
Imi place foarte mult emisiunea asta este foarte amuzanta.Mai ales Mihai Bendeac care este foarte talentat si foarte dragut.
El este unul singur dar din el iese multe personaje comice si un show foarte mare.Il indragesc foarte mult pe Mihai pentru ceea ce face si ii urez multa bafta in continuare.
Am urmarit si voi urmarii emisiunea In puii mei in continuare pentru ca imi place mult si ma distreaza foarte tare.

Despe Romanii au Talent ce sa zic...este o emisiune tot la fel comica,dar in acelasi rand si interesanta.
Aici vin diferiti oamenii,din diferite colturi ale tarii,unii poate au talent,unii nu.
Au venit multi oamenii caraghiosi putem sa ii numim.Dar si multi oamenii care a ridicat publicul in picioare si a facut juriul sa lacrimeze.
Aici a venit Orlando,el este un circant de care imi place foare mult.
L-am vazut vara la circ si am ramas uimita de ce poate sa faca,este si foarte frumos.El a venit aici la Romanii au Talent si a lasat publicul si juriul cu gura cascata,este foarte talentat.
Cam atat despre Romanii au Talent voi urmari in continuare pentru ca imi place.
Despre Happy Hour ce pot sa zic,sincer nu urmaresc mereu pentru ca nu pot ca sunt la scoala.Ma uit cel mai mult atunci cand este invitate vedetele de la acasatv si protv:D.Dar si in timpul liber cand prind emisiunea la tv.
Nu pot sa zic ca nu mai la aceste emisiunii ma uit,dar la astea ma uit cel mai mult, cel mai des.


Despre circul Orlando...
Este un circ foarte bun si interesant.Circantii sunt extraordinarii dar mai ales Orlando care este si patronul circului.
El,ia lasat pe totii cu gura cascata,totii cei care eram in cortul acela ne uitam cu mare atentie la fiecare miscare pe care o facea.Apoi cand a terminat cu totii ne-am ridicat in picioare si l-am aplaudat.
Circul Orlando a venit de doua ori aici.Si am fost si prima data si a doua oara.Si prima data a fost frumos,dar a doua oara a fost mult mai frumos si au mai adaugat cate ceva interesant.Circul trebiua sa tina 2 ore dar nu stiu ce sa intamplat a doua oara cand am mers la circ ne-au tintu aproape 3 ore dar nu conteaza oricum a fost foarte frumos,ne-am disrat mult si am ramas cu multe amintirii frumoase.
Despre Orlando ce sa zic cand l-am vazut mi-a placut de el,este un om extraordinar si foarte talentat ii urez multa bafta in continuare.
Daca vor mai veni cu circul,voi merge pentru ca imi place foarte mult.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu