vineri, 4 martie 2011

Catelusii...

Mie imi plac foarte,foarte mult catelusii.
Poate ca mai e cineva ca mine sau poate ca nu,dar stiu sigur ca e pentru ca,cunosc cateva persoane...asadar...sa revenim....vroiam sa spun ca mie nu imi plac pisicile pur si simplu nu le suport.Nu mi-ai placut de cand eram mica.Cand mergeam la tara si le vedeam...ma luam de fiecare data cu ceva dupa ele...dar cate o data ma si  zgariau.... .Bine ca si acum cand le vad pe undeva le gonesc...
Oricum chiar daca mi-ar place sa am o pisica dar nu imi place nu pot sa tin pentru ca,catelusu meu Rex nu le suporta nici el...se ia dupa ele cum le vede mai ales vara pe strada ce le mai fugareste.Eu am doi catelusi o fata pe nume Roxy si un baiat pe nume Rex .Numele lor a fost ales de mine cand eram mai mica:Dnu sunt niste nume atat de speciale ca pe vremea aia nu ma gandeam eu la cine stie ce nume ci la un nume mai simplu auzit mai peste tot.Pe roxy o am de vreo 6,7 ani daca nu ma insel,si totusi a inbatranit dar eu tot o iubesc nu mai e,ea cum era inainte dar totusi nu o dau pentru ca imi este foarte mila de ea si am crescuto de mica.
Rex este baiatul lui Roxy el are 4 sau 5 ani uite ca nu mai stiu sigur:D.El este o curcitura cu un Buldog deci este jumate pichinez jumate buldog...dar nu conteaza este foarte dragalas.Si pot spune ca este foarte simtitor si iubitor,milos.Te simte atunci cand esti suparat si vine langa tine iti da cu labuta pe picior si parca vad in ochii lui ca ii da si lui lacrimile.Si atunci cand esti bucuros simpte si tot la fel vine langa tine si se bucura.
Cand plec la scoala ma conduce pana la poarta uneorii mai iese si el da o tura pana la colt si vine inapoi acasa.Iar seara cand vin de la scoala cum intru pe poarta vine inspre mine sare pe picioarele mele si se bucura.
Cam atat si despre catelusii mei,ii iubesc foarte mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu