vineri, 4 martie 2011

Prietenii,Colegii....

Am multi prietenii...si despre asta nu vreau sa scriu prea multe.
Am avut si prietenii falsi sa pot spune asa...care au inventat diferite tampenii nu mai ca sa ne certam dar...nu mai conteaza.
Am si prietenii buni care sunt alaturi de mine la bine si la rau.
Cel mai frumos este vara,atunci ne strangem multi si iesim....este altceva decat iarna cand nu prea iesim...si tinem mai mult legatura la telefon si virtual.Spun asta pentru ca sunt si din alte orase.
Cu ei ma distrez foarte mult si vorbim despre multe lucruri,fapte,intamplari...ma refer aici si cu fetele si cu baietii.
Am doua prietene cu care ma inteleg cel mai bine sunt ca si niste surori asa ca cu ele vorbesc despre tot si ne spunem una la alta tot.Bine nu,numai cu ele ci,si cu altele.
 Asa ca nu vreau sa ma cert cu prietenii si vreau sa ne intelegem asa de bine mereu va pup si va iubesc.

Despre colegii ce pot sa zic suntem o clasa de nebunii...suntem foarte galagiosi.Nimenii nu mai e ca noi....nu cred ca mai a decojit vreo clasa pereti sa scrie VIII-C.
Acum in clasa a VIII-a am inceput si noi sa ne intelegem mai bine unii cu ceilalti... . Suntem si noi un pic mai unitii.Nu as vrea nici o data sa ma despart de colegii mei dar asta e ... .
Diriga nu a facut nici o excursie in aproape 4 ani de zile .... .
La noi in clasa este o atmosfera incinsa mereu....si in ore mai ales in ora de fizica se aude diferita zgomote scoase de colegii dar foarte amuzante.
Conteaza ca suntem o clasa galagioasa,cu scaune,banci si dulapuri rupte si usa...mizeria e de nedescris,fara creta ramanem foarte des dar "furam"si noi de la alte clasa,acum nici burete nu mai avem dar poate vom cumpara... .
...Sunt intr-o clasa foarte vesela cu niste colegi foarte "nebunii"si ma bucur ca suntem asa.
Despre clasa si despre colegii mei nu mai scriu nimic am vrut sa scriu foarte putin la fel si despre prietenii ma opresc aici,eu ii pup si ii iubesc.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu